Tuesday, July 28, 2009

penang village restaurant



my hubby, aina and i went to 1O1 mall puchong...we wanna go to senq to buy new washing machine and also home theatre....so we ate first since already hungry...perut dah berbunyi lagu rock..since i xbanjer lagi my hubby when i get increment..so we ate at penang village..the foods so awesome.....yummy2...but my hubby said butter prawn not very delicious but for me semua sedap,.......my taste....so bolelah saper2 nak makan sini best..


air dier best...ntah aper nama ...ingatkan air aper..rupenyer sirap letak limau...salah pilih gaks even best coz i mmg xske air ader limau nipis sgt...












ainanyer air best..milo dier..gelas pun besar..so leh paula skit...hehehhe










































here tomyam, baba fried chicken, 2 style kailan and butterprawn...mmg best..the kailan one style so crispy....lehla kasik 8/10.....

No comments:

Post a Comment