Tuesday, July 7, 2009

Bukak poser smlm...

Yesterday I’m fasting….so wants to eat kfc actually but my hubby just ate bread that I make that morning..so he doesn’t eat anything coz so bz presentation, backup server etc..so he not yet eats rice which is so difficult to eat kfc..yerla sehari dier xmakan nasik…dier xbole..kena makan gaks sehari…then on da way back to my home I’m stuck in traffic jem..timenila nak jem plak..geram2..so I sms my hubby…then he called me
Abg: ayg jem ker tuh..kalo jem xpayah masakla kiter makan luar…
Ayg: nak makan aper..(which im hoping he said kfc..)
Abg: ikutla ayg kan pose..
Ayg: makan nasikla since abg xmakan nasik lagi arinih..(baik kan aku pk laki aku gaks..ikut ati nak kfc jer)
Abg: ok makan nasik goreng2 lah..
Ayg: aina camner..sian dier kalo makan goreng2..so makan lauk2 leh dier makan
Abg:xkisahla
Ayg: (tau sure dier dha busan makan lauk2)..xperla kalo sempat ayg masakla
Abg: xperla camni ayg nak kfc abg beli..goreng telur jer kat abg..masak nasik…
Ayg: eh xper ker makan tuh jer (kesian plak…aku nihkan isteri mithali heheheh)..xper camnih kalo sempat ayg masak…
Abg: ok…aper2 cakapla esok makan kfc sama2 ye…
Dan aku berjaya masak malam tuh..ikan sambal and sayur goring udang..hehehhe..so aku makan dua kali..sekali time bukak pose and skali time tgk csi..konon2 utk sahurla..dahla byk giler minum air coke…heheh..patutla gemuk…esok pose lagi…hehehhehe

No comments:

Post a Comment