Thursday, December 17, 2009

holiday at jb...

maybe too late update blog for my last2 holiday....last weekend i think went to jb my sis house...my mum assist me to go and can persuade me...and as u know i'm the person that really like go holiday...just to relax my mind..this year a little bit stress..so at least can clear my mind without thinking any of jobs...uhuhuhuhuhu...ok first of all sorry guys..no pics..hehehheh..maybe tired to snap pix...ok we went there start saturday around 1pm...then my baby meragam a little then we stop by RR seremban i think or ayer keroh melaka....cant remember which one...huhuhuhu...ate kfc...huhuhu...semua cam kebulur especiallly my sis siti...she ate until her fries out from her mouth...cna u imagine that..haaahaha..sgt2 buruk makan...n sgt2 kuat makan even kurus sgt2..huhuhu....rugi xamik gambar..can post here..heehe..dont angry ct...then continue until jb....reach jb around 5 i think..so lepak kat umah jer....then that night mak long and pak ngah also went there..ader kenduri ..so stop by at my sis house also..so that night my mum cook and i help her cook vegetables...sedap gaks..hehhehe..so that night actually wanna go out but just stop by at jusco tebrau...omg....ramai giler org....sampai xlarat n no mood to shop there...huhuhuhu...so kuar jerla..and we assume jb city mesti ramai org.since first week..org dapat gaji....so i remember one stall prata yg memang sedap kat situ....cheese prata dier mmg best sgt2....huhu..so pergila makan situ...ajak my mum and aunt also...huhuhu..balik tido...second day we have wed invitation at batu pahat...my bro's friend...ingatkan dekat jauh sgt2..dahla xbawak baju kurung..borrow from my sis....semua dah kelaparan ..as usual i not ate too much and still hungry...then go at ayer hitam i think..buy toys for aina...makan2 balik...that night ate at seafood restaurant...semua kelaparan..n xsempat2..aina siap merengek2 lapa...so makan samapai kekenyangan...balik nak tido tapi ingat nak carik burger tapi dha tido malas nak kuar..so on monday...back to kl..on da way stop by at muar...see my dad there..he has training there..lunch with assam pedas..best giler...makan xhengat...n after that stop by at RR seremban..yong tow fuu dier mmg sgt2 sedap..u all should try it..i think not many place at jb i go...coz actually wanna go to the zone..tapi pkkan sure ramai giler..malas..i dont want go to place that too crowded with people..coz make me feel tense...coz i need some peaceful place..to relax my mind.....next holiday maybe cameroon....huhuhuh

No comments:

Post a Comment