Friday, August 28, 2009

my birthday...

2 days ago is my birthday...happy birthday to me...omg dah 27 rupenyer..tue dah but maintain cute...hehehhehehhe...ok firstly thanks for my hubby, famly and friends that wished happy birthday that day...ok..well my company suprise me with something...actually cam dha terbocor skit coz ajie cam dah tercakap...ok they said wanna celebrate at nandos and i dunno they will celebrate other place which i really2 want to go...the food are awesome....firstly i thought just dilla, amir, my husband and i..dunno my boss ajie ader gaks...so dernag nak suprise but ajie kantoikan...thanks for da wish..kalo ajie xwish serius xnak cakapla ngan dier..hehehhe...he wish me heppi birthday...actually nyanyi heppi bezday...hahhahaha...then kantoi dier kate nak banjer makan..so i already know he also will be at nandos...then that evening i wait for my hubby..round2 dgn amir and dilla...amir bawak getz..xbawak clk dier..hehehhehe...then my hubby datang then naik keter dgn dier..so nak pergila celebrate...serius suprise giler coz actually they took me at concorde hotel..omg...really touching..so dilla is the mastermind of the planning..thanks dilla...then kitaorg makan situ..tunggu ajie and boy...actually cma nak terkantoi skit coz boy kate cancel kan amkan kat hotel..hahahhahaha ptg tuh..so cam dapat tangkap skit..tapi still xtau...blurla.....rupenyer dilla cakap ngan ajie that i really want eat at concorde...and ajie already make reservation early before my birthday... i thought he will forget my birthday like last year...huhuhu..thanks ajie for da worderful suprise..also amir, dilla, boy and also my hubby that involved with the plan..really appreciate that...so nih aderla skit gambar.xbyk amik sebab semua kelaparan..maklumla pose...heheheh..serius makan cma nak pecah perut..

ajie, amir, dilla n i...

Boy n ajie...

makanan mula2 makan

best giler

dilla, amir n i...

my husband and i

pinky girls

1 comment:

  1. Seronotnyer dier!
    tu pun nak marah2 ajie lagi...hehehe.
    miza, tuko la kaler tulisan...sakit mata nak baca ar.

    ReplyDelete