Tuesday, August 4, 2009

friendship day...

1 august is a friendship day...heppi friendship day to all my frenz....
i have many friends....friends that can rely on..friends that always be there no matter what happen...my best best friend is my mum..my guidance and also someone that always be there...always support me no matter what happen....and fill the house with happines and full of joys...then my hubby...even we are different and sometimes cannot share same interest and so on but deeply in my heart i know i can rely on him...and he always be there and my shoulder to cry on....my friends when i'm studying at mrsm..you all rocks!!really miss that day...all the memories still in my mind..SOL-MOG always 4ever...i remember all the name..14 of us....farrah, nadia, zue, jaja, munirah, epie, zura, nira, utih, miyah, mc yus, diana perut, aida and me...best giler time tuh....rase cam nak balik time tuh.and farrah yg selalu teman aku tido and biler malam2 nakgi tandas...aku takut so dierla baik ati teman....some of them still keep in touch.....then also zai, bulat, irah, cik mon that really close to me when i in form 4.....miss them also...byk giler kenangan time tuh..especially potong pagar lari balik rumah...then makan meggi ramai pinjam dewan makannyer tray besar..huhuhu..kena cubit ngan ustazah coz pergi kota bharu senyap2..best gilerla...

then when enter uniten meet some friends but the real friends that can always support me of coz ain,,,teman setido aku...disebabkan aku penakut tido sorang...so selalu lari kat bilik dier...even kitaorg gaduh pun still tido same room...miss that day...luckily dier xpernah bersungut aku tumpang tido bilik dier...kadang2 kitaorg suke kuar makan tgh malam..tgk wayang semua berempat with kak dina and kak linda...they also my friends even dernag lagi tua dari aku tapi sama jer perangai cma aku..sporting....then my classmate ana, aida, min...we always be 2AM....byk mende best ngan derang,,..nak2 time wat assignment yg selalu aku tido jer,...but dernag buatkan..aku tau bgn print makan jer...huhuhu...tapi dernag xmarah aku pun..sayang korang....min selalu study ngan aku but sellau kitaorg makan megi then tido..tapi giler pelik aku result dier sellau tinggi..u're genius min......

at my opis i always have friends that can rely one...dila even she younger than me but always can be someone that i can turn to when have problem...always laugh with me..gosip2 semua....and the one that prepare my salary..always make it on time coz if not i will cry....hehehhe....thank buddy....also practical trainee..im and amir...im always make dilla n i laugh sampai xingat dunia...now he continue study...but still keep in touch...amir is back as part time staff before continue study maybe uitm kot..skrg dha upgrade coz dah pandia buat lawak2 semua...heheheh semua aku ajar....so treat me nandos kay.....selalu saba dgn kerenah aku yg kadang2 suke marah2....

HEPPI FRIENDSHIP DAY TO ALL MY FRIENDS.....FRIENDS 4EVER...

5 comments: